خرید فالوور ارزان با تحویل فوری

وبلاگ کاج مارکت

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها

 

خرید ممبر واقعی تلگرام یک استراتژی مناسب برای افزایش ممبرهای یک کانال تلگرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. کسب و کارها و بیزینس‌هایی که در تلگرام حضور دارند، برای جلب توجه و اعتماد مخاطبان خود نیازمند داشتن یک کانال پربازدید هستند؛ به همین‌خاطر به راه‌هایی برای افزایش ممبرهای خود روی آورده‌اند که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم. می‌توانید ممبرهای واقعی تلگرام را از دیجی ممبر با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.‌

خرید ممبر واقعی تلگرام؛ راهی برای رسیدن به سود بیشتر

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های حال حاضر میان کاربران ایرانی است. همان‌طور که می‌دانید این روزها از تلگرام تنها به عنوان یک پیام‌رسان استفاده نمی‌شود و کسب و کارهای زیادی به کمک تلگرام در حال فعالیت هستند. ابتدایی ترین فاکتور لازم برای فعالیت در این پلتفرم، داشتن یک کانال و یا گروه پربازدید است. اگر کسب و کاری دارید و می‌خواهید آن را در تلگرام نیز تبلیغ کرده تا افراد بیشتری با آن آشنا شوند، قبل از هر چیزی باید بستری برای این اقدام فراهم کنید.

تلگرام با امکان راه‌اندازی کانال و یا گروهای بزرگ و بدون محدودیت در تعداد اعضا این امکان را به سادگی برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است تا بستری برای تبلیغات و فروش خود داشته باشند. بعد از راه‌اندازی کانال، باید به دنبال راه‌هایی برای افزایش اعضای این کانال باشید. راه‌های متعددی برای بالا بردن تعداد اعضای کانال‌های تلگرامی وجود دارد که اصلی‌ترین آن، خرید ممبر واقعی تلگرام است.

چگونه می‌توانیم ممبرهای کانال خود را افزایش دهیم؟

همان‌طور که گفتیم راه‌های متعددی برای افزایش ممبرهای یک کانال و یا گروه تلگرامی وجود دارد. اما ممکن است این راه‌ها هزینه‌های زیادی را به شما متحمل کنند. در ادامه به برخی از راه‌های موثر برای افزایش ممبر اشاره می‌کنیم:

 

مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها

 

  • تبلیغات گسترده در تلگرام

یکی از راه‌های تبلیغات و افزایش فروش در تلگرام، تبلیغات گسترده در این شبکه است. در این روش تبلیغات کسب و کار و یا کانال بیزینسی شما در کانال‌‌های معروف و بزرگ تلگرامی قرار می‌گیرد و شما به ازای هر بازدید و یا کلیک بر روی پست تبلیغاتی خود هزینه پرداخت می‌کنید. در این روش بسته به کانالی که می‌خواهید تبلیغات شما در آن قرار بگیرد، هزینه‌ها نیز متغیر است. مسلما اگر یک کانال بسیار معروف و پربازدید تلگرام را برای تبلیغات گسترده انتخاب کنید، باید هزینه زیادی هم بپردازید.

  • تولید محتوای هدفمند و کاربردی

یکی‌دیگر از راه‌های افزایش ممبرهای کانال در کنار خرید ممبر واقعی تلگرام، تولید محتوای متناسب با هدف کانال است. سعی کنید محتوایی تولید و منشتر کنید که قابلیت به اشتراک گذاشتن داشته باشد؛ در این‌صورت کاربران شما را به دیگران معرفی کرده و آن‌ها نیز ممکن است عضو کانال شما شوند.

تمامی این روش‌ها برای بالا بردن تعداد ممبرها کاربردی هستند اما ممکن است در درازمدت به نتیجه‌ای که به دنبالش هستید برسید. از همین‌رو بهترین راه، خرید ممبر ارزان است.

خرید ممبر چه مزیت‌هایی به دنبال دارد؟

تصور کنید می‌خواهید کسب و کار خود را به تلگرام کشانده و از طریق راه‌اندازی یک کانال آن را به افراد بیشتری معرفی کرده و مشتریان بیشتری را جذب خدمات خود کنید؛ مسلما در ابتدای امر تعداد کمی کاربر عضو کانال شما هستند. چگونه می‌خواهید نظر کاربران دیگر را جلب کنید تا عضو کانال شما شوند؟ فراموش نکنید که تعداد ممبرهای یک کانال، معیار سنجش معتبر بودن آن برند و بیزینس است. بنابراین تا زمانی که تعداد زیادی کاربر عضو کانال شما نباشند، نمی‌توانید مخاطبان را به استفاده از خدمات خود ترغیب کنید.

بنابراین مهم‌ترین مزیت خرید ممبر واقعی تلگرام این است که شما را در نگاه کاربرانی که برای اولین بار با کانالتان مواجه می‌شوند، کسب و کاری معتبر و قابل اعتماد جلوه می‌دهد. ممبرهای تلگرام خود انواعی دارند که به ممبرهای فیک و واقعی تقسیم می‌شوند. ممبر فیک همان‌طور که از اسمش پیداست هیچ‌‌گونه مشارکت و فعالیتی در کانال و یا گروه ندارند. اما خرید ممبر واقعی این تضمین را به شما می‌دهد که بتوانید از بین آن‌ها مشتریان کسب و کارتان را پیدا کنید.

برای مشاهده خدمات دیجی ممبر میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

نمایش فیلم در آپارات

انواع ممبرهای واقعی تلگرام

ممبرهای واقعی به روش‌های گوناگونی به کانال‌ها اضافه می‌شوند که هر یک از آن‌ها ویژگی خاص خود را دارند و به نحوی می‌توانند باعث افزایش سود و فروش یک کسب و کار بشوند.

  • خرید ممبر اد اجباری: ممبرهای واقعی هستند که به صورت اجباری و برخلاف میل خود به عضویت کانال شما در می‌آیند و اگر محتوای کانالتان برای آن‌ها کاربردی باشد، در این کانال می‌مانند.
  • ممبرهای پاپ اپ: این ممبرها برخلاف گروه قبلی، اختیاری و با میل خود عضو کانال می‌شوند؛ از این‌رو میزان ریزش ممبرهای پاپ اپ خیلی کمتر خواهد بود. خرید ممبر واقعی تلگرام از نوع پاپ اپ هزینه بیشتری نسبت به سایرین خواهد داشت.
  • ممبرهای واقعی پروکسی: گروه دیگری از ممبرها که با خرید آن‌ها می‌توانید تعداد ممبرهای کانال خود را افزایش دهید، ممبرهایی هستند که توسط پروکسی‌هایی که کاربران استفاده می‌کنند عضو کانال می‌شوند.

منبع: دلگرم

  • آرش عظیمی
  • ۰
  • ۰

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا این روزها کسب و کارهای زیادی برای رسیدن به سود بیشتر به اینستاگرام آمده‌اند و سعی می‌کنند تا از طریق این پلتفرم سود خود را بیشتر کنند. اما یکی از دغدغه‌های این بیزینس‌ها، افزایش فالوور اینستاگرام است. اگر به دنبال افزایش مخاطب و به دنبال آن افزایش فروش کسب و کار خود در این شبکه هستید، باید راهکارهایی مناسب برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود داشته باشید. راهکارهای ارائه شده در این مقاله از دیجی فالوور به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی، تعداد دنبال کننده‌های خود را به حد مطلوبی برسانید.

آیا هدفمند محتوا تولید می‌کنید؟

یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای افزایش فالوور ایرانی، تولید محتوا به صورت هدفمند و کاربردی است. اگر محتوایی که به کاربر ارائه می‌دهید به اندازه کافی کاربردی و جذاب باشد، دیگر نیازی نیست شما به دنبال آن‌‌ها باشید؛ بلکه مخاطبان شما را جستجو می‌کنند. بنابراین این موضوع را هیچ‌وقت فراموش نکنید که راز دیده شده در شبکه اجتماعی پرکاربری مانند اینستاگرام، تولید محتوای جذاب است. ویژگی‌های یک محتوای خوب به طور کلی عبارتنداز:

۱. مفید و هدفمند باشد

از مخاطب خود انتظار نداشته باشید با هر محتوایی به شما و پیجتان وفادار بماند؛ او به دنبال محتوا و اطلاعات مفید است. اگر می‌توانید انتظار مخاطبان خود را برطرف کنید، اقدام به تولید محتوا کنید. فرق چندانی ندارد قصد دارید با محتوای خود مخاطب را سرگرم کنید و یا اطلاعاتی از خدمات و کالای خود به او بدهید؛ در هر صورت این محتوا باید به اندازه‌ای جذاب باشد که کاربر را به ماندن در صفحه شما ترغیب کند.

۲. تخصصی و متناسب با کسب و کارتان باشد

یکی‌دیگر از ویژگی‌های یک محتوای هدفمند این است که تخصصی تولید شده باشد و اطلاعاتی را به کاربر منتقل کند که جای دیگری آن را نیافته باشد. اگر همان چیزی را منتشر کنید که همه تولید و منتشر می‌کنند، نباید انتظار افزایش فالوور داشته باشید؛ چرا که اینستاگرام پر است از پیج‌هایی که بدون هیچ هدف خاصی در حال تولید و منتشر کردن محتواهای بی‌ارزش هستند.

۳. حضوری مستمر داشته باشید

اگر می‌خواهید با تولید محتوای حرفه‌ای به افزایش فالوور سریع برسید، باید برنامه‌ای منظم برای انشتار محتواهای تولیدی خود داشته باشید. اگر چند روز پیاپی محتوا تولید و منتشر کنید و بعد تا مدت‌ها خبری از شما در اینستاگرام نباشد، همان تعداد فالووری هم که دارید از دنبال کردن شما صرف نظر می‌کنند. بنابراین بهتر است استراتژی و زمان‌بندی مناسبی برای تولید محتوا داشته باشید تا به افزایش فالوورهایتان بیانجامد.

۴. سبک منحصربه‌فرد خود را خلق کنید

یکی از کارهایی که تولید محتوای شما را با شکست مطلق مواجه می‌کند، کپی از روی دست دیگران است! بنابراین به هیچ عنوان محتوای تکراری و کپی شده به خورد مخاطب ندهید. با بررسی محتوایی که دیگران منتشر می‌کنند می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید؛ اما به هیچ عنوان کپی نکنید و سعی کنید در تولید محتوا سبک شخصی خود را داشته باشید. اگر مخاطبانتان شما را از نوع سبک و لحن محتوایی که منتشر می‌کنید بشناسند، مطمئن باشید افزایش فالوور سریع به راحتی ممکن می‌شود.

۵. دور عکس‌های بی‌کیفیت را خط بکشید

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و بیش از محتوای متنی، محتوای تصویری است که نظر مخاطب را جلب می‌کند. به همین خاطر به هیچ عنوان عکس‌های بی‌کیفیت و نامرتبط در پیج خود منتشر نکنید. تصور کنید یک پیج برای فروش محصولات خود راه‌اندازی کرده‌اید؛ اگر عکس‌هایی با کیفیت پایین از این محصولات منتشر کنید چگونه می‌خواهید مخاطب را متقاعد کنید که به مشتری شما تبدیل شود؟

برای افزایش فالوور سریع تعامل با کاربر را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید فالوورهایتان با سرعت بیشتری افزایش یابند، با آن‌ها در تعامل باشید. اگر شبیه به یک فروشنده اینستاگرامی عمل کنید که تنها می‌خواهد محصول خود را به فروش برساند، به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید. بهترین اقدامی که باید انجام دهید این است که تعامل مثبت و سازنده‌ای با مخاطبان خود برقرار کنید و از این طریق آن‌ها را به خود و برندتان علاقه‌مند کنید. اینستاگرام دیگر مثل سابق پست‌ها را به ترتیب زمان نشان نمی‌دهد؛ بلکه بر اساس اینکه کاربران تا چه اندازه با یک پست تعامل برقرار کرده‌اند مرتب می‌شوند.

چگونه با کاربران خود در تعامل باشیم؟

همان‌طور که گفتیم تعامل با کاربر یکی از راه‌های افزایش فالوور سریع به شمار می‌رود؛ اما ممکن است از خود بپرسید چگونه می‌توانید به این  تعامل با کاربر برسید؟ برای این منظور بهتر است محتوایی تولید کنید که کاربر را به صحبت کردن با شما و در میان گذاشتن تجربیات و نظراتش با شما ترغیب کند. به هر میزان که کاربران بیشتر با شما صحبت کنند، نه تنها آشنایی آن‌ها با کسب و کار شما بیشتر می‌شود بلکه منجر به اعتماد دیگر افراد به شما نیز می‌شوند.

بنابراین بهترین راهکار برای تعامل با کاربر این است که به آن‌ها سوژه‌ای برای صحبت کردن بدهید. خلق‌وخو و روحیات کاربران نیز در میزان این تعامل تاثیر فراوانی دارد؛ به عنوان مثال طبیعتا کاربران یک پیج فروش لباس زنانه راحت‌تر از سایرین می‌تواند راهی برای تعامل و صحبت کردن پیدا کنند!‌

تبلیغات کنید و شاهد تاثیر آن باشید

یکی‌دیگر از راه‌های افزایش فالوور سریع در اینستاگرام، انجام تبلیغات مختلف در این پلتفرم است. تبلیغات در اینستاگرام از این جهت که هر قشر و سنی مخاطب در این پلتفرم حضور دارند به معرفی برند شما کمک شایانی می‌کند. تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. تبلیغات اسپانسری

یکی از انواع تبلیغات در این شبکه، تبلیغات اسپانسری است که برای افزایش فالوور می‌توانید از آن کمک بگیرید. این روش تبلیغاتی بسیار ساده است و زمان کمتری نسبت به دیگر انواع تبلیغات از شما می‌گیرد. در این روش می‌توانید تبلیغات خود را در صفحه اکسپلور و یا استوری نمایش دهید. یکی از مزیت‌های این روش این است که خودتان می‌توانید تعیین کنید چه کسانی بیشتر این تبلیغ را ببیند؛ خانم‌ها یا آقایان؟ از چه سنی و قشری؟ از مزیت‌های دیگر این روش تبلیغاتی می‌توان به نحوه پرداخت هزینه آن اشاره کرد.

در تبلیغات اسپانسری می‌توانید بسته به میزان بازدید، تعداد افرادی که به این تبلیغ واکنش نشان داده‌اند و تعداد کل افرادی که این تبلیغ را دیده‌اند هزینه پرداخت کنید. از آنجایی که این روش تبلیغاتی، تاثیر زیادی بر افزایش فالوور سریع دارد، هزینه آن نیز نسبت به سایرین بیشتر است.

۲. تبلیغات در صفحات پربازدید

حتما تاکنون با پیج‌هایی روبه‌رو شده‌‌اید که تعداد فالوور و بازدید صفحه آن‌ها زیاد است. می‌توانید تبلیغ خود را به این صفحات داده تا شما و کسب و کارتان را تبلیغ کنند. در این روش افراد زیادی تبلیغ را می‌بینند و از صفحه شما بازدید می‌کنند؛ اگر محتوای صفحه برایشان جذاب باشد حتما شما را دنبال می‌کنند. این نوع تبلیغ نیز اشکال مختلفی دارد:

  • ساعتی: در این روش بسته به میزان ساعتی که تبلیغ شما در یک صفحه پربازدید قرار بگیرد هزینه پرداخت می‌کنید.
  • بازدیدی: در این حالت بر حسب تعداد دفعاتی که این تبلیغ دیده می‌شود هزینه پرداخت خواهید کرد.
  • استوری: در تبلیغات استوری در صفحات پربازدید معمولا لینک سایت شما در استوری قرار می‌گیرد.

برای تبلیغات در صفحات پربازدید بهتر است از چند پیج بزرگی که می‌خواهید تبلیغاتتان را در صفحه خود قرار دهند، تعرفه‌ها بپرسید و بعد از مقایسه تبلیغ را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که برای سرعت بخشیدن به این کار، با مشاوران تبلیغاتی دیجی فالوور تماس بگیرید؛ ما لیستی از تعرفه‌های تبلیغات در صفحات بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

۳. از اینفلوئنسر مارکترها کمک بگیرید

یکی‌دیگر از روش‌های تبلیغات برای افزایش فالوور سریع تبلیغ توسط اینفلوئنسرها است. اینقلوئنسرها به عبارتی افرادی هستند که می‌توانند بر دیگران تاثیرگذار باشند و تعداد فالوورهای زیادی نیز دارند. احتمالا بارها با این اینفلوئنسرها مواجه شده‌اید؛ افرادی که بازیگر، خواننده، هنرمند و یا تنها یک بلاگر در اینستاگرام هستند. آمار نشان می‌دهد که این روش تبلیغاتی بازدهی عالی دارد و دلیل این امر چیزی نیست جز اینکه محتوای تولیدی توسط آن‌ها طرفداران زیادی پیدا می‌کند؛ به همین‌خاطر به سادگی می‌توانند در صفحه خود شما را تبلیغ کرده و کاربران را به دنبال کردن شما نیز ترغیب کنند.

اما موضوعی که برای افزایش فالوور سریع باید به آن دقت کنید این است که در انتخاب اینفلوئنسر مورد نظر توجه زیادی داشته باشد؛ چرا که قشر خاصی از افراد آن‌ها را دنبال می‌کنند. آیا این گروه خاص تمایلی به کالا و خدمات شما نشان می‌دهند؟ مانند مثال قبل برای تبلیغات اینفلوئنسری نیز بهتر است از متخصصین کمک بگیرید؛ ما بعد از تحلیل کسب و کار و مخاطبین هدف شما مناسبت‌ترین اینفلوئنسر را برای تبلیغات معرفی می‌کنیم.

برگزاری مسابقه در اینستاگرام

بیشتر مردم برای سرگرم شدن به این شبکه اجتماعی می‌آیند؛ بنابراین هر کسی بیشتر و بهتر بتواند سرگرم کند برنده است! برای افزایش فالوور سریع یکی‌دیگر از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این است که به مناسبت‌های مختلف و به روش‌های متفاوت اقدام به برگزاری مسابقات مهیج کنید. کاربری حتی اگر به محصول شما علاقه نداشته باشد، باز هم دوست دارد در مسابقه‌ای که برگزار می‌کنید شرکت کرده و برنده شود. در این‌صورت نه تنها فالوورهای خود را افزایش می‌دهید؛ بلکه شانس بیشتر شدن مشتریان خود را نیز بالا می‌برید. برای برگزاری یک چالش و یا مسابقه در اینستاگرام باید قواعدی را رعایت کنید که عبارتنداز:

۱. بدون برنامه‌ریزی دست به کار نشوید

قبل از برگزاری هر کمپین و یا مسابقه‌ای هدف خود از انجام این کار را به درستی مشخص کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. این مسابقه قرار است چه نتایجی بری شما به دنبال داشته باشد؛ آیا صرفا به دنبال برندسازی و معرفی خود به دیگران هستید و یا به فروش فکر می‌کنید؟ زمانی که هدفتان را به درستی مشخص کردید، می‌توانید مراحل و جزئیات برگزاری مسابقه را نیز برنامه‌ریزی کنید. مراقب باشید که شرایط سختی برای این مسابقه در نظر نگیرید که آمار شرکت‌کننده‌های آن پایین بیاید. مثلا از فالوورهای خود نخواهید که حتما محصولات گرانقیمت شما را خریداری کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند! مورد دیگری که برای افزایش فالورو سریع حائز اهیمت است، انتخاب جوایز نفسی و ترغیب کننده است. به طور کلی برگزاری مسابقات با بالا بردن لایک و کامنت و تگ و ... باعث بالا رفتن نرخ تعامل پیج شما می‌شود. در این مواقع برخی وقتها برای بالا بردن  میزان لایک میتوانیداقدام به خرید لایک و کامنت نیز بکنید تا استارت کوچکی برای محبوب شدن پیج خود بکنید .

۲. تبلیغ کنید و بعد مسابقه را برگزار کنید

قدم بعدی این است که مسابقه خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا شمار افرادی که در این مسابقه شرکت می‌کنند بیشتر شود. تبلیغات شما باید به گونه‌ای هیجان انگیز باشد که افراد را به شرکت در آن ترغیب کند؛ بنابراین حواستان باشد سنگ بزرگ جلوی پای آن‌ها نیندازید. بهتر است در استوری‌های خود از چند روز قبل از برگزاری مسابقه، اعلام کنید تا افراد برای این مسابقه و نحوه برگزاری آن یا جوایزی که قرار است بدهید کنجکاو شوند.

۳. نتایج را بررسی کنید

بعد از آنکه مسابقه به پایان رسید باید نتایج حاصل از آن به درستی و دقیق بررسی کنید. چه تعداد به فالوورهایتان افزوده شد؟ آیا نرخ تعامل بالاتر رفت؟ با این مسابقه چه تعداد از فالوورهایتان را موفق شدید به مشتری تبدیل کنید؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، مسابقه شما موفقیت آمیز بوده است.

کاربران خود را به انجام کاری دعوت کنید

یکی‌دیگر از راه‌هایی که به افزایش فالوور سریع پیج شما کمک زیادی می‌کند فراخوان دادن به انجام کاری است. حتما بارها با این جملات در اینستاگرام مواجه شده‌اید:

  • برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
  • برای دانلود کانال ما را دنبال کنید

می‌توانید با جملات هیجان انگیزتری آن‌ها را ترغیب کنید تا شما را دنبال کرده و از شما خرید کنند؛ به عنوان مثال می‌توانید بگویید:

تنها ۲۴ ساعت فرصت دارید تا ما را دنبال کنید و از تخفیف ۵۰ درصدی ما برای خرید این محصول استفاده کنید. مطمئن باشید در این شرایط نه تنها فالوورهایتان افزایش می‎‌یابند بلکه فروشتان نیز رشد چشمگیری خواهد داشت. در این میان اگر افزایش فالوورتون محسوس نبود میتوانید  اقدام به خرید فالوور ارزان قیمت از سایت همچون دیجی  فالوور نمایید.

برای مشاهده خدمات دیجی فالوور میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

نمایش فیلم در آپارات

از ربات‌های اینستاگرامی استفاده کنید

یک صفحه به هر میزان هم که فعالیت مفیدی داشته باشد، دست تنها نمی‌تواند شمار فالوورها را افزایش دهد؛ بنابراین شما به یک دستیار نیاز خواهید داشت. ربات‌های اینستاگرامی کمک می‌کنند تا فالوورهای خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهید و در تعامل با مخاطبانتان نیز به شما کمک می‌کنند. این ربات‌ها از این جهت برای افزایش فالوور سریع مفید هستند که شما می‌توانید حتی تعیین کنید کاربرانی از چه سن و قشری شما را فالوو کند. این ربات‌ها که هزینه چندانی هم ندارند کمک می‌کند تا برای کاربران خود کامنت بگذارید، لایک کنید و یا با آن‌ها در ارتباط باشید. در این‌صورت آن‎ها نیز به شما علاقه‌مند شده و تمایل زیادی برای دنبال کردن شما نشان می‌دهند.

منبع: خبرگزاری آنا

  • آرش عظیمی
  • ۰
  • ۰
راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام

 

این روزها کاربران و پیج‌های اینستاگرامی برای کسب درآمد از طریق این شبکه، به راه‌هایی برای افزایش فالوورهای خود روی آورده‌اند. کاربران در اینستاگرام معمولا پیج‌هایی را دنبال می‌کنند که تعداد لایک و فالوور بالایی داشته باشد؛ به همین‌خاطر اگر می‌خواهید یک کسب و کار شناخته شده در اینستاگرام باشید و یا با داشتن یک پیج پر بازدید، از راه‌های مختلفی کسب درآمد کنید بهتر است با روش‌ها و راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام کاملا آشنا باشید.

دیجی ممبر، یکی از سایت‌های معتبر در زمیته ارائه انواع خدمات شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، با راهنمای خرید فالوور همراه شما عزیزان است.

فالوور بخریم یا نه؟ مزایا و معایب خرید فالوور

اگر شما هم یک اکانت فعال در اینستاگرام داشته باشید، حتما بارها و بارها با اصطلاح افزایش فالوور از طریق خرید فالوور مواجه شده‌اید. شاید از خودتان بپرسید که آیا خرید فالوور اقدام درستی است و یا منجر به آسیب زدن به کسب و کار ما در اینستاگرام می‌شود؟

کدام یک از انواع فالوور برای ماهیت و نوع فعالیت پیج اینستاگرامی من مناسب‌تر است؟

فالوور فیک بخریم یا واقعی؟

این‌ها تماما سوال‌هایی هستند که قبل از خرید فالوور می‌توانند ذهن هر شخصی را به خود مشغول کنند. واقعیت این است که داشتن تعداد زیادی فالوور برای هر پیجی، یک نوع ارزش و اعتبار برای آن صفحه به شمار می‌رود؛ بنابراین می‌توان این‌طور گفت که شما برای فعالیت در اینستاگرام ناچار به افزایش فالوورهای خود خواهید بود. حال آنکه این فالوورها را از چه طریقی افزایش دهید، بحثی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

1. افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید فالوور

یکی از متداول‌ترین راه‌های افزایش فالوور برای اینستاگرام، خرید فالوور ارزان است. اما سوال اساسی اینجاست که آیا خرید فالوور کار درستی است یا نه؟ همان‌طور که کمی قبل گفتیم، برای فعالیت در این شبکه به تعداد زیادی دنبال‌کننده نیاز خواهید داشت. فرقی نمی‌کند یک پیج تجاری و فروشگاهی دارید و یا یک پیج شخصی؛ دلیل افزایش فالوور برای پیج‌ها تجاری که کاملا واضح و مشخص است اما در این میان پیج‌ها شخصی زیادی نیز هستند که با بالا بردن فالوورهای خود و فعالیت‌هایی مانند گرفتن تبلیغ، به درآمد‌های بالایی می‌رسند. از این‌رو خرید فالوور برای پیج اینستاگرام می‌تواند یک عامل کمکی باشد تا هر چه زودتر در اینستاگرام شناخته شوید.

دو نوع فالوور فیک و واقعی وجود دارد؛ فالوورهای فیک همان‌طور که از اسمشان پیداست، هیچگونه تعاملی با پیج نخواهند داشت و صرفا آمار را افزایش می‌دهند. حضور این فالوورها موجب اعتمادسازی برای دیگر کاربران می‌شود تا این پیج را یک صفحه معتبر تلقی کنند و به دنبال کردن آن ترغیب شوند. موضوعی که در خرید فالوورهای فیک باید به آن دقت داشته باشید، زیاده‌روی نکردن در خرید آن است. چرا که اگر تفاوت بین رقم فالوورهایتان با تعداد لایک‌ها و بازدیدهایتان فاحش باشد، کاربران متوجه فیک بودن این فالوورها می‌شوند و به شما اعتماد نمی‌کنند. خرید فالوور ایرانی به این خاطر که می‌توانند با پیج شما در تعامل باشند و پست‌های شما را ببینند و به مشتریان شما تبدیل شوند، منطقی‌تر است. این فالوورها را می‌توانید از دیجی ممبر با کیفیت بالا خریداری کنید.

 

راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام

 

2. ربات‌های افزایش فالوور

یکی‌دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، ربات‌ها هستند. در این روش شما می‌توانید به کمک ربات‌های مختلفی که هم اکنون در دسترس هستند، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. یکی از مزیت‌های استفاده از ربات برای افزایش فالوور، این است که این ربات‌ها فالوورهایی کاملا واقعی و در برخی از موارد متناسب با فعالیت پیج شما جذب می‌کنند. در انتخاب فروشنده‌ای که از طریق ربات‌ها، تعداد فالوورهای پیج را افزایش می‌دهند دقت کنید؛ چرا که گاهی ممکن است عوض فالوورهای واقعی، کمی هم فالوور فیک عضو کنند. این ربات‌ها که معمولا تحت وب هستند، بدون نیاز به اینترنت و به صورت خودکار فالوورهای جدیدی برای پیج شما جذب می‌کنند؛ اما یکی از عیب‌های آن که باعث می‌شود افراد از خریدن فالوور از طریق ربات پرهیز کنند این است که در این روش شما باید پسوورد پیج خود را به فروشنده بدهید.

3. اینفلوئنسرها هم می‌توانند به افزایش فالوور اینستاگرام کمک کنند

یکی از بهترین روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام، کمک گرفتن از اینفلوئنسرها و افراد معروف اینستاگرامی است. احتمالا بارها با تبلیغاتی در پیج‌های معروف اینستاگرامی مواجه شده‌اید. این افراد خود با بالا بردن تعداد فالوورهایشان و معروف شدن در این شبکه، برای دیگر پیج‌ها تبلیغات می‌کنند و بازخورد زیادی هم می‌گیرند. یکی از خدمات شرکت‌های خرید فالوور اینستاگرام، این است که با ارتباط با این اینفلوئنسرهای معروف، از طریق درج تبلیغات شما در پیج‌های آن‌ها، فالوورهایتان را افزایش می‌دهند. مسلما این روش اثربخشی بالاتری دارد و مطمئن هستید که تمام فالوورهای جذب شده، واقعی هستند. اما این روش نسبت به دیگر روش‌ها، هزینه بیشتری دارد.

4. ربات‌هایی که خودتان قادر به مدیریت آن‌ها هستید

یکی‌دیگر از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام، استفاده از ربات‌هایی است که به کمک به آن‌ها می‌توانید فالوور، لایک و کامنت جذب کنید. اساس کار این ربات‌ها نیز همانند ربات‌های افزایش فالوور است که کمی قبل به آن اشاره کردیم؛ با این تفاوت که در این روش، مدیریت ربات به دست خودتان است. به عبارتی دیگر نیازی به دادن پسوورد پیجتان به فروشنده فالوور نیست. یکی از مزیت‌های استفاده از این ربات‌ها این است که می‌تواند به جای شما در اینستاگرام با کاربران در تعامل باشد؛ و این خود شما هستید که تعیین می‌کنید ربات چه گروهی از افراد را فالوو کند و یا لایک کند. هر چه تعامل شما در اینستاگرام بالاتر برود، فرایند جذب فالوورهایی کاملا واقعی نیز سرعت بیشتری می‌گیرد.

 

برای مشاهده خدمات دیجی ممبر میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

نمایش فیلم در آپارات

 

5. پیج و کسب و کارتان را در پیج‌های پربازید تبلیغ کنید

یکی‌دیگر از روش‌های خرید فالوور اینستاگرام و افزایش فالوورها، کار با شرکت‌هایی است که از طریق تبلیغات پیج شما در پیج‌های پربازدید، شما و کسب و کارتان را تبلیغ می‌کنند. این یکی‌دیگر از خدماتی است که توسط دیجی ممبر ارائه می‌شود. در این روش تعداد فالوورهایی که جذب می‌کنید، عدد مشخصی ندارد و اساسا به شیوه تبلیغاتی و محتوای پیج شما بستگی دارد. اگر محتوایی جذاب و کاربردی برای کاربران داشته باشید، این روش می‌تواند به راحتی برای شما تعداد زیادی فالوور کاملا واقعی جذب کند. اگر می‌خواهید این روش برای افزایش فالوور اینستاگرام بهترین نتیجه را بدهد، باید در انتخاب پیجی که قرار است تبلیغ شما در آن قرار بگیرد نهایت دقت را داشته باشید؛ چرا که اگر فالوورهای پیج مذکور فیک باشند، فالووری جذب پیج شما هم نخواهد شد.

منبع: دلگرم

  • آرش عظیمی
  • ۰
  • ۰

چگونه می‌توانیم با افزایش فالوور اینستاگرام به سود بیشتری در کسب و کارمان برسیم؟ این روزها کسب و کارها و برندهای تجاری زیادی با هدف توسعه و پیشرفت بیزینس خود به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در این زمینه است. در این مقاله از دیجی فالوور با نکات و استراتژی‌هایی برای افزایش فالوورهای خود در این شبکه آشنا می‌شوید.

اینستاگرام و فرصت‌های ایده‌آل آن برای کسب درآمد

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا محسوب می‌شوید که با قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران خود قرار داده است، به پلتفرمی مناسب برای کسب درآمد تبدیل شده است. کاربران این روزهای اینستاگرام بیش از پیش در این شبکه اجتماعی به دنبال راه‌هایی برای بازاریابی و فروش آنلاین هستند؛ از این‌رو کسب و کارهای آنلاین که به دنبال راهی برای افزایش فروش خود و تبلیغات ارزان هستند سعی می‌کنند استفاده‌های موثرتری از این شبکه داشته باشند.

همان‌طور که می‌دانید لازمه فعالیت در اینستاگرام داشتن یک حساب کاربری در این شبکه است. بعد از راه‌اندازی یک اکانت اینستاگرامی باید به دنبال ر‌اه‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام باشید؛ چرا که برای فروش و سود بیشتر به حضور این کاربران اینستاگرامی در صفحه خود نیاز دارید. اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و همین امر سبب شده است تا کسب و کارهای بیشتری برای حضور در این پلتفرم به فکر استراتژی‌هایی کارآمد باشند.

امکانات اینستاگرام که آن را متمایز کرده است

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند؛ اما چرا اینستاگرام تا این اندازه به محبوبیت رسیده است؟ بی‌شک قابلیت‌های بی‌شمار این برنامه است که آن را از دیگر پلتفرم ها متمایز کرده است. طراحی این برنامه به گونه‌ای است که شما می‌توانید افرادی را در این شبکه دنبال کرده و پست‌های آن‌ها را ببینید و لایک کنید.

همچنین قابلیت‌هایی مانند به اشتراک گذاری استوری که بعدها به این شبکه افزوده شد نیز سبب محبوبیت بیشتر آن گشت و به بازاریابی در اینستاگرام کمک بیشتری کرده است. شما در این شبکه تنها با یک کلیک می‌توانید با هزاران نفر در سراسر دنیا در ارتباط باشید؛ به نظر شما این موضوع تا چه اندازه می‌تواند بر توسعه و پیشرفت یک کسب و کار اثرگذار باشد؟ مسلما این فرصتی بی‌نظیر است که با استفاده درست از آن و افزایش فالوور در اینستاگرام می‌توانید رونق و پیشرفت بیزینس خود را به چشم ببینید.

استراتژی‌هایی کارآمد برای افزایش فالوور

آیا فعالیت در این شبکه اجتماعی و رسیدن به سود و فروش بالا به همین سادگی‌ها است؟! فراموش نکنید که قبل از حضور شما در این پلتفرم، کسب و کارهای زیادی توانسته‌اند تا بیزینس و نام تجاری خود را به خوبی در ذهن کاربران اینستاگرام حک کنند. به همین‌خاطر برای یک کسب و کار تازه نفس و نوپا که می‌خواهد در این شبکه فعالیت کند، باید نقشه راه داشته باشید؛ چرا که در غیر این‌صورت ممکن است با شکست مواجه شود. البته ناگفته نماند که یکی از کارآمدترین روش‌ها همانطور که میدانید خرید فالوور ایرانی و فعال است. چگونه می‌توانیم فالوورهای خود را در این شبکه اجتماعی افزایش داده و به درآمد برسیم؟ برای تبلیغ نام و برند تجاری خود چگونه عمل کنیم که بتوانیم برندمان را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنیم؟ در ادامه با چندی از این استراتژی‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

اینفلوئنسرها؛ راهی موثر برای افزایش فالوور در اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه کارآمد برای افزایش دنبال کننده‌‌های یک صفحه اینستاگرامی به شمار می‌رود. در اینستاگرام افراد فعالی حضور دارند که با بالا بردن فالوورهای خود و معروف کردن پیجشان اقدام به معرفی و تبلیغ برندهای تجاری و کسب و کارهای مختلفی می‌کنند. از این‌رو شما نیز به عنوان یک برند و بیزینس تجاری می‌توانید تبلیغات خود را به این اینفلوئنسرها سپرده و در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش فالوورهای خود باشید. یکی از معیارهای محبوبیت و قابل اطمینان بودن در اینستاگرام، تعداد فالوورها و لایک‌ها و در کل تعامل یک صفحه اینستاگرامی است. بنابراین پرواضح است که به هر میزان اینفلوئنسری که برای تبلیغات پیج خود استفاده می‌کنید شناخته شده تر باشد، شما نیز بازخورد بهتری از این تبلیغات خواهید گرفت.

استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

نکاتی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

همان‌طور که کمی پیش نیز اشاره کردیم، اگر به دنبال رسیدن به سود بیشتری از طریق این شبکه اجتماعی هستید باید تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید؛ چرا که کاربران اینستاگرامی تنها در این شرایط برای استفاده از خدمات و برندتان به شما اعتماد می‌کنند. کمک گرفتن از اینفلوئنسرها تنها یک راه برای افزایش فالوور است؛ راه‌های دیگری نظیر خرید فالوور ارزان از سایت‌های معتبری مانند دیجی فالوور نیز به افزایش دنبال کننده‌های شما کمک می‌کند. نکات ارائه شده در قسمت بعد نیز تاثر زیادی بر افزایش فالوور در اینستاگرام خواهد گذاشت.

1. پروفایل جذاب و متمایز بسازید

اگر می‌خواهید توجه کاربران اینستاگرامی را به خود جلب کنید ابتدا باید یک پروفابل منحصربه‌فرد داشته باشید؛ چرا که پروفایل شما اولین چیزی است که کاربر از شما و برندتان می‌بیند. بنابراین با داشتن یک پروفایل جذاب و همچنین نام کاربری مناسب می‌توانید تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلب نظر مخاطب داشته باشید. همچنین در انتخاب نام کاربری خود نیز توجه زیادی داشته باشید؛ این نام باید به راحتی قابل جستجو باشد و در ذهن کاربران بماند.

2. از تولید محتوای صفحه خود غافل نشوید

بعد از آنکه با استفاده از یک پروفایل جذاب توانستید نظر اکثر کاربران را به فعالیتی که در حال انجام آن هستید جذب کنید، باید به فکر تولید محتوای کاربردی و هدفمند باشید. تضمین اینکه آیا کاربری که وارد صفخه شما می‌شود ماندگار است یا خیر و یا اینکه به مشتری وفادار برند شما تبدیل شود، تماما به نحوه تولید محتوای پیج شما بستگی دارد. اگر به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، از تولید و انتشار محتواهای تکراری و غیرکاربردی جدا خودداری کنید؛ با این اقدام تنها حس غیرحرفه‌ای بودن را به مخاطب القا می‌کنید. سعی کنید تصاویر و یا ویدیوهایی که منتشر می‌کنید از کیفیت کافی برخوردار باشند و توضیحات را در قالب کپشن به زبانی ساده و روان به کاربر ارائه دهید.

3. تعامل را فراموش نکنید

یکی از فاکتورهایی که به موفقیت شما در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند تعامل با کاربر است. به خاطر داشته باشید شما در این شبکه یک فرصت بی‌نظیر برای رابطه سازی با مشتری دارید که این فرصت در کسب و کارهای سنتی تا این اندازه وجود ندارد. بنابراین تا می‌توانید از این فرصت به نفع کسب و کار خود استفاده کرده و با کاربران خود در تعامل باشید. در این‌صورت بیش از پیش می‌توانید توجه و اعتماد آن‌ها را برای استفاده از خدمات خود جلب کنید. به هر اندازه که مخاطبان با شما و خدماتی که ارائه می‌دهید احساس نزدیکی بیشتری بکنند، تمایل آن‌ها نیز برای معرفی شما به دیگران بیشتر شده و از این طریق فالوورهایتان افزایش می‌یابند.

4. کاربرد هشتگ را بدانید و از آن به درستی استفاده کنید

یکی‌دیگر از فاکتورهایی که به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند، کاربرد هشتگ‌ها است. استفاده درست و متناسب با محتوای پیج از هشتگ به بیشتر دیده شدن برند و نام تجاری شما در این شبکه کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین سعی کنید متناسب با مخاطبان هدف و نوع کسب و کارتان برای پست‌های خود هشتگ بگذارید؛ با این عمل کاربران به راحتی می‌توانند شما را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنند.

برای مشاهده خدمات دیجی فالوور میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

نمایش فیلم در آپارات

 

 

5. کاربرپسند باشید و مخاطبان خود را در فعالیت‌ها مشارکت دهید

محتوای UGC محتوایی است که کاربر تولید کرده و در آن نام و برند تجاری و هشتگ‌هایی را برای معرفی شما ذکر کرده است. محتوای تولید کاربر محتوایی است که فالوورها تولید می‌کنند و از این طریق به بیشتر دیده شما کمک زیادی می‌کنند. یکی‌دیگر از راه‌های مشارکت دادن فالوورها در فعالیت‌های پیج که در افزایش فالوور در اینستاگرام نیز موثر است، برگزاری مسابقات به مناسبت‌های مختلف است. این اقدام در روند بازاریابی شما در اینستاگرام تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

 

منبع: دلگرم

  • آرش عظیمی
  • ۰
  • ۰

خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش دنبال کننده‌ها در این پلتفرم است. شما می‌توانید از فالوورهای فیک و یا واقعی برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود استفاده کنید؛ اما فالوور فیک بخریم یا واقعی؟ آیا فالوورهای فیک می‌توانند به صورت مستقیم منجر به افزایش فروش شوند؟ خرید فالوور برای اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟ تا انتهای این مقاله از دیجی فالوور با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را پیرامون خرید فالوور بگیرید. 

آیا خرید فالوور اینستاگرام ضرورت دارد؟

 

همان‌طور که می‌بینید این روزها کسب و کارهای زیادی به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و از این طریق سعی دارند تا سود و فروش کسب و کار خود را افزایش دهند. افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کارهایی است که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند؛ چرا که معیار معتبر بودن یک برند تجاری در این شبکه تعداد فالوورهای آن است. به همین‌خاطر اکثر کاربران به راه‌هایی مانند خرید فالوور روی آورده‌اند و حتی برای این عمل هزینه‌های زیادی را نیز صرف می‌کنند. اما سوال اساسی اینجاست که آیا خرید فالوور برای یک پیج تجاری ضرورت دارد؟ فالوور فیک بخریم یا واقعی؟

 

فالوور داشته باشید تا کاربران به شما و برندتان اعتماد کنند

 

یکی از ضرورت‌های خرید فالوور، اعتماد سازی برای کاربران است. اگر به تازگی اقدام به راه‌اندازی یک پیج تجاری و یا فروشگاهی در اینستاگرام کرده باشید، باید در ابتدای کار تعداد فالوورهایتان به اندازه‌ای باشد که توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به دنبال کردن پیج شما ترغیب کند. همچنین اگر کالا و محصولی برای فروش داشته باشید، تا زمانی که تعداد دنبال کننده‌هایتان به حد مطلوبی نرسیده باشد، مشتری برای خرید به شما اعتماد نمی‌کند. بنابراین می‌توان این‌طور گفت که لازمه فعالیت یک پیج تجاری در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتری کاربر به عنوان فالوور است. خرید فالوور ایرانی یکی از راه‌های موثر برای افزایش فالوور می‌باشد.

 

چرا کاربران از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

 

برای فهمیدن این موضوع که خرید فالوور ضرورت دارد یا خیر قبل از هر چیزی باید بدانید چرا کاربران از این پلتفرم استفاده می‌کنند؟ بین استفاده از اینستاگرام و افزایش فالوورهای آن چه ارتباطی وجود دارد؟ به طور کلی کاربران برای سه منظور از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند:

 

• اشتراک گذاری لحظات خود و ارتباطات دوستانه

 

هر چند اینستاگرام یک پیام‌رسان نیست اما کاربران زیادی به واسطه آن با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنند. این شبکه اجتماعی یک پلتفرم بصری است که بر پایه عکس و ویدیو طراحی شده ست و کاربرانی از سراسر دنیا می‌توانند از طریق آن لحظات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر تنها برای این منظور از این شبکه استفاده می‌کنید، خرید فالوور اینستاگرام ضرورتی ندارد.

 

• برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

 

اگر می‌خواهید از طریق پیج خود در اینستاگرام یک کمپین راه‌اندازی کنید و یا بر روی نظر کاربران تاثیرگذار باشید، باید افراد زیادی شما را دنبال کنند. بنابراین خرید فالوور در این مورد کمک زیادی به دیده شدن کمپین و فعالیت شما در اینستاگرام می‌کند. توجه داشته باشید که خرید فالوور فیک در این زمینه هیچ کمکی به شما نمی‌کند؛ اگر می‌خواهید یک کمپین تاثیرگذار داشته باشید و از این طریق پیام خود را به کاربران منتقل کنید باید پیجی پربازدید توسط کاربران واقعی داشته باشید.

 

• بازاریابی کسب و کار و برندهای تجاری

 

بعضی از برندهای تجاری و کسب و کارها برای بازاریابی و تبلیغ خدمات خود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌کنند. این کسب و کارها در اینستاگرام به دنبال سود و فروش بیشتر هستند؛ بنابراین مسلم است که به تعداد بیشتری فالوور نیز نیاز دارند. توجه داشته باشید که در این مورد نیز خرید فالوور اینستاگرام باید واقعی باشد تا شما را به هدفی که دارید برساند؛ فالوورهای فیک نمی‌توانند به مشتریان کسب و کارتان تبدیل شوند و تاثیری در میزان فروش نیز نخواهند داشت.

 

digi folow.jpg

 

تاثیر خرید فالوور فیک اینستاگرام را دست کم نگیرید

 

همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم امکان خرید دو نوع فالوور فیک و واقعی برای اینستاگرام وجود دارد. بعضی از افراد در خرید فالوور ارزان زیاده‌روی می‌کنند و از این طریق اعتماد کاربران خود را از دست می‌دهند. زمانی که شما در خرید فالوور فیک زیاده‌روی کنید و تفاوت میان فالوور و تعداد لایک‌ها و بازدید پست‌هایتان فاحش باشد، کاربر متوجه فیک بودن آن‌ها شده و دیگر به شما به عنوان یک برند تجاری اعتماد نمی‌کند. بنابراین سعی کنید تا می‌توانید فالوور فیک نخرید و یا آن‌ها را به تناسب با فالوور واقعی خریداری کنید.

 

با خرید فالوور اینستاگرام تبلیغات بگیرید و درآمد کسب کنید

 

برای رسیدن به درآمد از طریق این شبکه نیازی نیست حتما شما هم صاحب یک کسب و کار باشید. افراد زیادی هستند که با گرفتن تبلیغات و درج و معرفی برندهای مختلف در پیج خود به درآمدهای خوبی می‌رسند. اما فراموش نکنید که لازمه گرفتن تبلیغ، داشتن یک پیج پربازدید است. بنابرای شما می‌توانید از طریق خرید فالوور واقعی تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش داده و از این طریق برای کسب و کارهای دیگر در ازای دریافت مبالغی تبلیغ کنید.

 

برای مشاهده خدمات دیجی فالوور میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

نمایش فیلم در آپارات

 

 

فالوورهای فیک هیچ‌گونه تعاملی با پیج شما ندارند

 

فراموش نکنید که فالوور فیک کاربری است که هیچ فرد حقیقی پشت اکانت آن‌ها حضور ندارد؛ بنابراین نباید از آن‌ها انتظار تعامل داشته باشید. این فالوورها پست‌های شما را نمی‌بینند و لایک نمی‌کنند پس به مشتریان کسب و کارتان نیز تبدیل نمی‌شوند. از طرفی اگر فالوور فیک بخرید و تعامل پیجتان پایین باشد، پیج‌های فروشگاهی و تجاری نیز برای تبلیغات خود از شما استفاده نمی‌کنند. از این‌رو تنها راه کسب درآمد از طریق خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور واقعی است.

 

منبع: خرید فالوور ارزان

  • آرش عظیمی
  • ۰
  • ۰

اکثر کسب و کارهای آنلاین این روزها سعی می‌کنند تا با حضور در شبکه‌های اجتماعی کاربران بیشتری را جذب بیزینس خود کنند. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی میان کاربران است که با قابلیت‌های متنوعی دارد که توانسته است به بستری مناسب برای کسب درآمد تبدیل شود. در این مقاله از دیجی ممبر به شما می‌گوییم با چه راهکارهایی به افزایش فالوور اینستاگرام برسید.

استراتژی‌هایی برای افزایش تعداد فالوورها

اگر یکی از کاربران فعال اینستاگرامی باشید حتما تاکنون با تعداد زیادی از پیج‌های بیزینسی در این شبکه روبه‌رو شده‌اید. کسب و کارهای امروزی سعی دارند تا با به کارگیری شیوه‌هایی نوین، سود و فروش بیشتری را برای کسب و کار خود رقم بزنند. به همین‌خاطر افراد سعی دارند تا با شیوه‌هایی کارساز تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

 چرا که اصلی‌ترین فاکتور لازم برای فعالیت در اینستاگرام داشتن یک پیج پربازدید و با تعامل بالا است. سوالی که اکثر کاربران اینستاگرامی می‌پرسند این است که چگونه می‌توانند به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود برسند؟در این مقاله از دیجی ممبر به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.

۱. حضوری مستمر و فعال داشته باشید

اگر می‌خواهید از طریق اینستاگرام خود به درآمد برسید باید حضوری مستمر و هدفمند در آن داشته باشید. فراموش نکنید که کاربران در اینستاگرام دائما در حال مشاهده برند و تبلیغات متفاوت هستند؛ بنابراین اگر حضور شما در این شبکه کم‌رنگ باشد به احتمال زیاد فراموش می‌شوید. برای اینکه همیشه در حافظه مخاطب تازه بمانید، باید فعالیتی منظم و مرتبط با اهداف پیج خود داشته باشید. افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام تا حدود زیادی به کیفیت حضور شما در این پلتفرم بستگی دارد.

۲. منحصربه‌فرد باشید و جذاب باشید

یکی از موارد دیگری که به افزایش فالوورهای یک صفحه کمک زیادی می‌کند، نظم و نمای ظاهری پیج است. اینستاگرام ویترین فروشگاه شما نیست! پس نمی‌توانید محصولاتتان را بدون هیچ استراتژی مناسبی در آن بریزید و انتظار فروش داشته باشید. برای بهبود کلاس کاری و جلب نظر کاربر بهتر است به فکر طراحی لی‌اوت برای صفحه خود باشید؛ در این‌صورت یک صفحه خاص و مختص به برند خود خواهید داشت که می‌تواند نظر و اعتماد هر مخاطبی را به خود جذب کند.

۳. از هشتگ‌ها درست و اصولی استفاده کنید

یکی از مواردی که به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام و دیده شدن فعالیت شما در این شبکه کمک زیادی می‌کند استفاده صحیح از هشتگ است. سعی کنید برای هر پست خود متناسب با هدف و محتوای آن پست و در راستای فعالیت پیج از هشتگ‌هایی مناسب استفاده کنید. از زمانی که اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ‌ها را به این پلتفرم اضافه کرد، فرصت ایده‌آلی برای بیزینس‌ها فراهم شد تا به کمک آن بیشتر دیده شوند.

۴. یک اکانت بیزینسی بسازید

همان‌قدر که اینستاگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است، اگر اکانت خود را به اکانت بیزینسی تغییر دهید امکانات بیشتر و کاربردی‌تری نیز برای مدیریت پیج به شما داده می‌شود. یکی از مزیت‌های اکانت‌های بیزینسی این است که می‎‌توانید رفتار و فعالیت کاربران خود را زیر نظر داشته و متناسب با آن‌ها فعالیت کنید. در واقع با این قابلیت، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به روند افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام کمک شایانی می‌کند.

۵. با ترندهای روز همگام باشید

یکی از مواردی که در اینستاگرام به دیده شدن بیش از پیش شما کمک می‌کند، باخبر بودن از اخبار و ترندهای روز دنیا است. می‌توانید پست‌هایی مرتبط با آن‌ها در صفحه خود منتشر کنید و از طریق هشتگ گذاری متناسب، افراد را به پیج خود هدایت کنید؛ می‌توان گفت این یک راه مناسب برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام به شمار می‌رود. البته موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که زیاد از موضوع فعالیت و اهدف پیج خود دور نشوید؛ عکس العمل نشان دادن به هر موضوعی هم می‌تواند سبب خسته شدن کاربر شود.

فالوور ارزان و واقعی بخرید

۵ راهکاری که در قسمت قبل ذکر شد همگی در دراز مدت به شما کمک می‌کنند تا تعداد فالوورها و تعامل پیج خود را افزایش دهید. اما اگر به دنبال یک راه آسان‌تر هستید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به نتیجه برساند، می‌توانید از سایت معتبر دیجی ممبر فالوور بخرید. فالوورهای واقعی افرادی هستند که با دیدن پست‌ها و خدمات شما می‌توانند به مشتریان بالقوه کسب و کارتان تبدیل شوند و حتی خدمات شما را به دیگران نیز معرفی کنند. موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که تنها خرید فالوور واقعی کافی نیست و شما باید استراتژی‌های دیگری را نیز برای افزایش فالوورهای خود پیش بگیرید.

 

برای مشاهده خدمات سایت دیجی ممبر از لینک زیر استفاده کنید:

 

دیجی ممبر

 

فالوور فیک بخریم یا نه؟

سوالی که اکثر صاحبان مشاغل می‌پرسند این است که آیا خرید فالوور ارزان و فیک به درد کسب و کارشان می‌خورد؟ فراموش نکنید که فالوورهای غیرواقعی تنها عدد دنبال‌کننده‌های شما را افزایش می‌دهند و هیچ تاثیری در میزان لایک‌ها و بازید پست‌های شما نخواهند داشت. بنابراین بهتر است تا حد امکان از خرید فالوور فیک خودداری کنید؛ چرا که اگر تفاوت میان فالوورها و لایک‌هایتان قابل ملاحظه باشد، کاربران متوجه فیک بودن آن‌ها شده و دیگر به شما به عنوان یک کسب و کار اعتماد نمی‌کنند.

 

منبع: خرید فالوور

  • آرش عظیمی
  • ۰
  • ۰
چگونه با خرید فالوور اینستاگرام به افزایش فروش برسیم؟

 

اینستاگرام را می‌توان یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور در نظر گرفت که در حال حاضر خدمات گوناگونی به افراد و کسب و کارها ارائه می‌دهد. شما به واسطه این شبکه اجتماعی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را در این فضا راه اندازی نمایید. یکی از مهم‌ترین موجودیت‌های این فضا را می‌توان فالوورها در نظر گرفت. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت. آگاه بودن از روش‌های افزایش فالوور باعث می‌شود در زمان سریع‌تری به اهداف خود برسید. در ادامه همراه ما باشید.

تاثیر اینستاگرام بر کسب و کارهای اینترنتی

اینستاگرام در حال حاضر به یکی از ابزارهای مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است، شما به واسطه این فضا خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید و میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. یکی از مهم‌ترین موجودیت‌هایی که در این فضا وجود دارد، فالوورها هستند. فالوورها نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما دارند. شما به واسطه همین فالوورها خواهد بود که خواهید توانست، میزان فروش خود را بیشتر نمایید. به نوعی می‌توان گفت افزایش تعداد اعضای یک صفحه می‌تواند نشان دهنده میزان اعتبار و قدمت یک صفحه در این شبکه اجتماعی باشد؛ به همین دلیل است که مدیران کسب و کارهای بزرگ و کوچک همواره به دنبال افزایش دنبال کنندگان صفحات خود هستند. در ادامه این مقاله ما در رابطه با یکی از روش‌های افزایش فالوور صحبت خواهیم کرد.

چگونه فروش خود را چندین برابر کنیم

همان طور که گفته شد، فالوورها در این فضا نقش همان مشتریان در بازارهای سنتی را دارند. شما هرچه تعداد فالوور بیشتری جذب نمایید به طبع آن فروش بیشتری را خواهید داشت. روش‌های مختلفی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان وجود دارد که در ادامه به چند روش شناخته شده و پر استفاده اشاره خواهیم کرد.

انواع روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

روش‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام وجود دارد؛ از تولید محتوای دست اول گرفته تا خرید فالوور اینستاگرام که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایبی را به همراه دارد. آگاه شدن شما از این مزایا و معایب باعث خواهد شد که با دیدی بهتری نسبت به قبل روش افزایش دنبال کنندگان خود را پیگیری نمایید. در ادامه به انواع روش‌های خرید فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. نکته مهم در رابطه با این روش جذب فالوور را می‌توان افزایش به تعداد دلخواه، افزایش در سریع‌ترین زمان ممکن، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها و غیره در نظر گرفت.

خرید فالوور اینستاگرام

1.خرید فالوور فیک

یکی از روش‌های شناخته شده برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام را می‌توان استفاده از فالوور فیک در نظر گرفت. شما در این روش به واسطه خرید فالوور ارزان می‌توانید یک ویترین مناسب از فالوور برای صفحه خود بسازید. نکته مهم در رابطه با خرید فالوور فیک آن است که این نوع از فالوور‌ها به هیچ عنوان تعاملی با صفحه شما برقرار نخواهند کرد و دلیل آن را هم می‌توان در فیک بودن فالوورها در نظر گرفت.

این نوع از فالوورها به وسیله نرم افزار ساخته می‌شوند و شما با اشخاص حقیقی سر و کار ندارید. به نوعی می‌توان گفت پشت این نوع از شیوه خرید فالوور فیک اینستاگرام تنها چند شماره مجازی قرار دارد نه هیچ چیز دیگری! استفاده از این نوع از فالوورها برای شروع صفحه می‌تواند مناسب باشد. به عنوان مثال شما پس از راه اندازی صفحه آموزشی خود می‌توانید با خرید این نوع از دنبال کنندگان به صفحه خود اعتبار لازم را ببخشید.

2.خرید فالوور واقعی

یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور را می‌توان خرید فالوور ایرانی و واقعی در نظر گرفت. در این شیوه خرید فالوور اینستاگرام شما با افراد واقعی سر و کار خواهید داشت این بدان معنا است که این نوع از کاربران میزان تعامل بالایی برای صفحه شما به ارمغان خواهند آورد. از مزیت‌های این نوع از دنبال کنندگان می‌توان به میزان تعامل بالا، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها، واقعی بودن، هزینه پایین نسبت به کیفیت فالوور اد شده و غیره اشاره کرد.

پس می‌توان نتیجه گرفت اگر به دنبال فالووری هستید که برای شما لایک و کامنت به ارمغان بیاورد استفاده از این نوع فالوور مناسب کار شما خواهد بود. نکته مهم و ضروری در رابطه با این نوع از فالوورها آن است که شما با افراد واقعی سر و کار دارید و این نوع از دنبال کنندگان در صورتی در کانال شما خواهند ماند که شما بتوانید محتوای مناسب و دست اول برایشان تولید نمایید. به همین منظور پیشنهاد می‌شود قبل از خرید فالوور اینستاگرام حتما برنامه و استراتژی مناسبی برای تولید محتوای خود داشته باشید تا میزان ریزش دنبال کنندگان شما به حداقل برسد. این نوع از فالوور خود به دو دسته اختیاری و اجباری تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به توضیح در رابطه با آن‌ها خواهیم پرداخت.

فالوور اختیاری یا اجباری

همان طور که گفته شد در هنگام خرید فالوور اینستاگرام واقعی شما با دو دسته اختیاری و اجباری رو به رو خواهید شد. در نوع اختیاری کاربران به اختیار خود و به وسیله نمایش پاپ آپ به صفحه شما می‌پیوندند؛ اما در روش اجباری کاربران به اجبار توسط روش‌های مختلفی به صفحه اینستاگرامی شما اضافه می‌شوند. عمده تفاوت این دو روش را می‌توان در میزان ریزش در نظر گرفت. به دلیل اختیاری بودن عضویت در روش اول نسبتا ریزش کمتری را شاهد هستیم اما در روش اجباری به دلیل اضافه شدن کاربران به اجبار در صفحه اینستاگرام، ما با میزان ریزش بیشتری مواجه خواهیم شد. قیمت فالوور اختیاری نسبت به نوع اجباری مقداری گران‌تر است و دلیل آن را هم می‌توان در فرآیند اد شدن کاربران در نظر گرفت.

 

چه نوع دنبال کننده‌ای برای صفحه من مناسب است

شاید پس از خواندن مطالب بالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه نوع دنبال کننده‌ای برای صفحه من مناسب است، از کدام روش خرید فالوور اینستاگرام استفاده نماییم و ... . نکته مهم و اساسی در خرید فالوور اینستاگرام که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، استراتژی کسب و کار شما است. شما باید با توجه به نوع استراتژی خود و همچنین میزان فعالیت خود از میان روش‌های نام برده شده در بالا یک روش را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما به تازگی صفحه اینستاگرامی خود را راه اندازی کرده است استفاده از فالوور فیک می‌تواند برای شروع مناسب باشد. اما اگر به دنبال افزایش میزان تعامل کاربران با صفحه هستید خرید فالوور واقعی اختیاری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

 

منبع: خرید فالوور اینستاگرام

  • آرش عظیمی